hye!!welcome to blogger ieda kalida...thanks for read!jgn lupe follow blog ieda tw!!keep in touch all :)

Sabtu, 16 Julai 2011

-H.I.L.A.N.G-

saya sayang awak,,tp ade awak sayang saya??
tiap2 ary saya rindu awk,,tp penah awk rindu kt saya?
setiap detik dan saat hidup saya ,saya akan ingat kt awak...tp awk lupekan saya!
saya mcm sampah jew kn....
tak dw nilai bg awak......
xpew saya hanye mampu tersenyum sajeee...
menangiss??
ase cm da tlalu byk saya titis kn!!
bodoh kn saya jd cmnie??
tak tahu laa nape susa sgt nk lupekan awk!!
ase cm satu penderitaan buad hidup saya....
saya pendam sume nyer awk!!
saya simpan sume nie!!!
tak terluah dan tak gambar pedih nyer....
mungkin awk bole appy wlupown tanpa saya di sisi awk..
tp saya tidak!!!!saya da cube tok lupekan awk....
saya jgak cube tok cari pendamping hidup saya..
saya nk lenyapkan segala2nyer ttg awk....!
saya da tak kuat lg.....ase kosong hidup saya dgn smue nie...
saya mmg tdk bermakne tok awk...
terima kasih karena sedarkn saya dgn sume nie...
saya yakin,,saya tdk bmain dgn perasaan saya sendiri....
kelakuan dan pew yg awk berikan teryata dan membuktikan segala2nyer........
tp saya tak pernah salah kn awk...!
mungkin mmg tak dew jodoh kite...
saya kne blaja tok trime sume nie....
ckup tok awk tw hati saya benar2 sakit,hancur sehinggakn hari nie.....
tengss awk....


2 ulasan:

  1. wahh akak pnye blog da mantap.. kalah blog sy :)

    btw,
    boleh aimie mntak tlg untuk komen entry ni x? http://imedianna.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    GA ni memerlukan komen terbanyak utk jadi pemenang. So, tlgla bantu saya :) tq sgt2

    komen la byk2 ok?

    BalasPadam
  2. hehehe...yeke kew dek..nope laa biase2 jep..anyway thanks la dear!insyallah i will do syg.....

    BalasPadam